Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167
Назва: | Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці |
Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна Осаревич, А. А. |
Ключові слова: | художня гімнастика навчання задачі дії |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Педагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів |
Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л., Осаревич А. А. Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці. Педагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеук. наук.-прак. конф. молодих вчених і студентів (3 квітня 2015 року, м. Чернігів) / відп. ред. Г. І. Жара. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. С.87-90. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема пошуку ефективної системи управління процесом формування рухових навичок, представлено дані впливу задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.