Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11685
Назва: Методика визначення рівня розвитку технологічної культури особистості учня на уроках технологій
Автори: Стешенко, Володимир
Люлька, Василь Степанович
Вовченко, Олександр
Ключові слова: емоційно-ціннісний компонент діяльності
методика визначення рівня розвитку технологічної культури
показники оцінки рівня розвитку технологічної культури особистості учня
предметно-перетворювальна діяльність
технологічна культура
учні старших класів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Стешенко В., Люлька В., Вовченко О. Методика визначення рівня розвитку технологічної культури особистості учня на уроках технологій // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 181-187. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено огляд наукових доробків учених з питання діагностики ціннісного ставлення до будь-якої діяльності, зокрема до праці. Це твердження було взято для визначення методики діагностики рівня розвитку технологічної культури особистості учня на уроках технологій. Було враховано, що технологічна культура особистості характеризується системою наукових і технологічних знань, умінь і навичок, важливих для здійснення перетворювальної діяльності, а також досвіду із залучення до цієї діяльності, саме головне – системою мотивів і цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11685
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Люлька_Методика визначення рівня розвитку.pdf248,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.