Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-04T10:13:47Z-
dc.date.available2025-11-04T10:13:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗайченко Н. Німецький соціально-педагогічний дискурс у 1890-х роках // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 222-227. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11687-
dc.description.abstractСтановлення соціальної педагогіки як науки наприкінці ХІХ століття здійснювалося у контексті європейського реформаторського педагогічного руху. Німецький соціальнопедагогічний дискурс 1890-х років був представлений плеядою яскравих імен (Пауль Бергеман, Отто Вільман, Пауль Наторп, Йоганн Трюпер, Йоганн Тьюс, Теобальд Циглер та інші). У статті розглядаються праці німецьких педагогів, видані впродовж 1890-х років, у яких були поставлені значимі питання стосовно соціальної педагогіки. Мета роботи передбачає вивчення педагогічної спадщини і праць німецьких освітян, котрі творили наприкінці ХІХ століття, та аналіз їхніх поглядів щодо соціальної педагогіки.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнімецький соціально-педагогічний дискурсen_US
dc.subjectнімецькі освітяниen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subject«соціальне питання»en_US
dc.subjectєвропейський реформаторський рухen_US
dc.titleНімецький соціально-педагогічний дискурс у 1890-х рокахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Німецький соціально-педагогічний дискурс.pdf235,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.