Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11687
Назва: Німецький соціально-педагогічний дискурс у 1890-х роках
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: німецький соціально-педагогічний дискурс
німецькі освітяни
соціальна педагогіка
«соціальне питання»
європейський реформаторський рух
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. Німецький соціально-педагогічний дискурс у 1890-х роках // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 222-227. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Становлення соціальної педагогіки як науки наприкінці ХІХ століття здійснювалося у контексті європейського реформаторського педагогічного руху. Німецький соціальнопедагогічний дискурс 1890-х років був представлений плеядою яскравих імен (Пауль Бергеман, Отто Вільман, Пауль Наторп, Йоганн Трюпер, Йоганн Тьюс, Теобальд Циглер та інші). У статті розглядаються праці німецьких педагогів, видані впродовж 1890-х років, у яких були поставлені значимі питання стосовно соціальної педагогіки. Мета роботи передбачає вивчення педагогічної спадщини і праць німецьких освітян, котрі творили наприкінці ХІХ століття, та аналіз їхніх поглядів щодо соціальної педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11687
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Німецький соціально-педагогічний дискурс.pdf235,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.