Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сагач, Оксана Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T11:37:22Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T11:37:22Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Сагач О. М. Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів // Освітні обрії. 2022. Т. 54. № 1. С. 141-144. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144 | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721 | - |
| dc.description.abstract | У статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій. | en_US |
| dc.publisher | Освітні обрії | en_US |
| dc.subject | фасилітація | en_US |
| dc.subject | конгруентність | en_US |
| dc.subject | професійний | en_US |
| dc.subject | розвиток | en_US |
| dc.subject | підвищення кваліфікації | en_US |
| dc.title | Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Фасилітативний підхід як один з чинників.pdf | 224,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.