Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T11:37:22Z-
dc.date.available2025-11-05T11:37:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСагач О. М. Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів // Освітні обрії. 2022. Т. 54. № 1. С. 141-144. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій.en_US
dc.publisherОсвітні обріїen_US
dc.subjectфасилітаціяen_US
dc.subjectконгруентністьen_US
dc.subjectпрофесійнийen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.titleФасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Фасилітативний підхід як один з чинників.pdf224,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.