Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721
Назва: Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів
Автори: Сагач, Оксана Михайлівна
Ключові слова: фасилітація
конгруентність
професійний
розвиток
підвищення кваліфікації
Дата публікації: 2022
Видавництво: Освітні обрії
Бібліографічний опис: Сагач О. М. Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів // Освітні обрії. 2022. Т. 54. № 1. С. 141-144. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Фасилітативний підхід як один з чинників.pdf224,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.