Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721| Назва: | Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів |
| Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
| Ключові слова: | фасилітація конгруентність професійний розвиток підвищення кваліфікації |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Освітні обрії |
| Бібліографічний опис: | Сагач О. М. Фасилітативний підхід як один з чинників професійного розвитку вчителів // Освітні обрії. 2022. Т. 54. № 1. С. 141-144. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Фасилітативний підхід як один з чинників.pdf | 224,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.