Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731| Назва: | Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога |
| Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна Іваненко, Л. |
| Ключові слова: | коучинг-технології педагогічний коучинг модель Smart модель Growr коуч-сесія |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Освітні обрії |
| Бібліографічний опис: | Сагач О., Іваненко Л. Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 60. № 1. С. 83–87. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.83-87 |
| Короткий огляд (реферат): | У матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Коучинг як технологія неперервного професійного.pdf | 423,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.