Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731
Назва: Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога
Автори: Сагач, Оксана Михайлівна
Іваненко, Л.
Ключові слова: коучинг-технології
педагогічний коучинг
модель Smart
модель Growr
коуч-сесія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Освітні обрії
Бібліографічний опис: Сагач О., Іваненко Л. Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 60. № 1. С. 83–87. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.83-87
Короткий огляд (реферат): У матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Коучинг як технологія неперервного професійного.pdf423,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.