Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2025-11-06T13:38:21Z-
dc.date.available2025-11-06T13:38:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКисла О. Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів: закордонний і вітчизняний досвід. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 70. С. 124-128.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11748-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сучасні форми і методи практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано досвід фінської системи підготовки фахівців для освітньої галузі та описано досвід підготовки вчителів початкових класів в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка. Особливий акцент зроблено на аналізі організації та проведення педагогічної практики майбутніх учителів досліджуваних країн. Педагогічна практика ґрунтується на засадах практико-орієнтованого підходу, що є загальноприйнятим європейським принципом обох порівнюваних країн. Проаналізовано структуру практичної підготовки, зміст, особливості організації і керівництва практикою.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectінтернатураen_US
dc.subjectнаставництвоen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівen_US
dc.subjectметодична підготовки вчителяen_US
dc.titleПрактична підготовка майбутніх учителів початкових класів: закордонний і вітчизняний досвідen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів.pdf179,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.