Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11748
Назва: Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів: закордонний і вітчизняний досвід
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Ключові слова: педагогічна практика
інтернатура
наставництво
майбутні учителі початкових класів
методична підготовки вчителя
Дата публікації: 2024
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кисла О. Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів: закордонний і вітчизняний досвід. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 70. С. 124-128.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сучасні форми і методи практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано досвід фінської системи підготовки фахівців для освітньої галузі та описано досвід підготовки вчителів початкових класів в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка. Особливий акцент зроблено на аналізі організації та проведення педагогічної практики майбутніх учителів досліджуваних країн. Педагогічна практика ґрунтується на засадах практико-орієнтованого підходу, що є загальноприйнятим європейським принципом обох порівнюваних країн. Проаналізовано структуру практичної підготовки, зміст, особливості організації і керівництва практикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11748
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів.pdf179,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.