Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKomarnitskyi, Igor-
dc.contributor.authorKhanenko, Alla-
dc.contributor.authorHorchynskyi, Serghii-
dc.contributor.authorBorisyuk, Oksana-
dc.contributor.authorPopovych, Sergiy-
dc.contributor.authorKuchechuk, Larysa-
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2025-11-17T12:41:40Z-
dc.date.available2025-11-17T12:41:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKomarnitskyi I., Khanenko A., Horchynskyi S., Borisyuk O., Popovych S., Kuchechuk L. (2022) Web technologies for marketing strategy of industrial tourism development // Journal of Theoretical and Applied Information Technology, (15th March 2022). Vol. 100. No 5. P. 1594-1603. (Scopus)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11810-
dc.description.abstractThe article defines industrial tourism, notes its relevance and popularity in the modern world. The advantages of industrial tourism for tourists, enterprises and the region as a whole are highlighted. Also, the strategic marketing directions of industrial tourism are highlighted: educational, scientific, professional, business, investment, extreme, environmental, cognitive, social, cultural, event, hobby. Various objects of industrial tourism are distinguished by activity: active, inactive and restored objects. When forming a marketing strategy for industrial tourism development, its specifics should be taken into account. У статті визначено поняття індустріального туризму, розкрито його актуальність і популярність у сучасному світі. Висвітлено переваги індустріального туризму для туристів, підприємств і регіону загалом. Окреслено стратегічні маркетингові напрями індустріального туризму: освітній, науковий, професійний, діловий, інвестиційний, екстремальний, екологічний, пізнавальний, соціальний, культурний, подієвий та хобі-напрям. Розглянуто класифікацію об’єктів індустріального туризму за видом діяльності: діючі, недіючі та відновлені. Під час формування маркетингової стратегії розвитку індустріального туризму враховується його специфіка.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherJournal of Theoretical and Applied Information Technologyen_US
dc.subjectE-Commerceen_US
dc.subjectIndustrial Tourismen_US
dc.subjectMarketing Strategyen_US
dc.subjectOnlineen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectWeb Technologiesen_US
dc.titleWeb technologies for marketing strategy of industrial tourism developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horchynskyi_Web technologies for marketing strategy.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.