Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11810
Назва: Web technologies for marketing strategy of industrial tourism development
Автори: Komarnitskyi, Igor
Khanenko, Alla
Horchynskyi, Serghii
Borisyuk, Oksana
Popovych, Sergiy
Kuchechuk, Larysa
Горчинський, Сергій Володимирович
Ключові слова: E-Commerce
Industrial Tourism
Marketing Strategy
Online
SEO
Web Technologies
Дата публікації: 2022
Видавництво: Journal of Theoretical and Applied Information Technology
Бібліографічний опис: Komarnitskyi I., Khanenko A., Horchynskyi S., Borisyuk O., Popovych S., Kuchechuk L. (2022) Web technologies for marketing strategy of industrial tourism development // Journal of Theoretical and Applied Information Technology, (15th March 2022). Vol. 100. No 5. P. 1594-1603. (Scopus)
Короткий огляд (реферат): The article defines industrial tourism, notes its relevance and popularity in the modern world. The advantages of industrial tourism for tourists, enterprises and the region as a whole are highlighted. Also, the strategic marketing directions of industrial tourism are highlighted: educational, scientific, professional, business, investment, extreme, environmental, cognitive, social, cultural, event, hobby. Various objects of industrial tourism are distinguished by activity: active, inactive and restored objects. When forming a marketing strategy for industrial tourism development, its specifics should be taken into account. У статті визначено поняття індустріального туризму, розкрито його актуальність і популярність у сучасному світі. Висвітлено переваги індустріального туризму для туристів, підприємств і регіону загалом. Окреслено стратегічні маркетингові напрями індустріального туризму: освітній, науковий, професійний, діловий, інвестиційний, екстремальний, екологічний, пізнавальний, соціальний, культурний, подієвий та хобі-напрям. Розглянуто класифікацію об’єктів індустріального туризму за видом діяльності: діючі, недіючі та відновлені. Під час формування маркетингової стратегії розвитку індустріального туризму враховується його специфіка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11810
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horchynskyi_Web technologies for marketing strategy.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.