Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812| Назва: | Якість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелекту |
| Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович Софілканич, М.І. Горбенко, І.Ф. |
| Ключові слова: | академічна доброчесність інновації в освіті цифровізація освіти штучний інтелект якість освіти |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Академічні візії |
| Бібліографічний опис: | Горчинський С. В., Софілканич М.І., Горбенко І.Ф. (2023). Якість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелекту // Академічні візії, Вип. 20. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8022979 |
| Короткий огляд (реферат): | В умовах активного технологічного розвитку більш доступними та простішими стають можливості отримання і поширення інформації, що має сильний вплив на розвиток освіти й науки як і у світі загалом, так і зокрема в Україні. У статті розглянуто сутність академічної доброчесності відповідно до законодавства України, основні види її порушення та відповідні покарання. З’ясовано, що від ефективності впровадження академічної доброчесності в навчальний простір залежить якість української освіти. Визначено, що зловживання використанням штучного інтелекту може бути порушенням етичних принципів наукових досліджень загалом та академічної доброчесності зокрема. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Горчинський_Якість української освіти.pdf | 248,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.