Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812
Назва: Якість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелекту
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Софілканич, М.І.
Горбенко, І.Ф.
Ключові слова: академічна доброчесність
інновації в освіті
цифровізація освіти
штучний інтелект
якість освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Академічні візії
Бібліографічний опис: Горчинський С. В., Софілканич М.І., Горбенко І.Ф. (2023). Якість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелекту // Академічні візії, Вип. 20. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8022979
Короткий огляд (реферат): В умовах активного технологічного розвитку більш доступними та простішими стають можливості отримання і поширення інформації, що має сильний вплив на розвиток освіти й науки як і у світі загалом, так і зокрема в Україні. У статті розглянуто сутність академічної доброчесності відповідно до законодавства України, основні види її порушення та відповідні покарання. З’ясовано, що від ефективності впровадження академічної доброчесності в навчальний простір залежить якість української освіти. Визначено, що зловживання використанням штучного інтелекту може бути порушенням етичних принципів наукових досліджень загалом та академічної доброчесності зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горчинський_Якість української освіти.pdf248,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.