Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11839
Назва: Навчання критичному мисленню через аналіз сучасних біотехнологій в призмі біоетики
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: критичне мислення
сталий розвиток
біобезпека
біоетика
міждисциплінарний аналіз
наукове середовище
компетентності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Актуальні проблеми природничих наук та їх викладання в закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. Навчання критичному мисленню через аналіз сучасних біотехнологій в призмі біоетики. Актуальні проблеми природничих наук та їх викладання в закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Рівне, 14-15 травня 2025 року) / за заг. ред. Н. Б. Грицай; Рівненський державний гуманітарний університет. Рівне : Ю. Кукса, 2025. С. 150-152.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується навчання критичному мисленню через призму біоетики в контексті біотехнологій є перспективним напрямом сучасної освіти. Воно сприяє формуванню гнучкого, аналітичного та відповідального мислення. Біоетичний аналіз дозволяє учням не просто засвоювати факти, а усвідомлювати наслідки наукових рішень. Такий підхід розвиває моральну рефлексію, здатність до аргументації та етичного вибору. Уроки, побудовані на міждисциплінарному аналізі, допомагають формувати стійкий інтерес до науки та соціальної відповідальності. Методики, що поєднують науку, етику і критичне мислення, повинні бути активно впроваджені в навчальні програми. Це не лише відповідає цілям сталого розвитку, а й готує молодь до викликів сучасного світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11839
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.