Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11842| Назва: | Персональний вебсайт педагога як сучасний інструмент організації освітнього процесу |
| Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович Савченко, А. |
| Ключові слова: | персональний вебсайт освітній процес цифрові технології Google Sites дистанційне навчання цифрова компетентність педагог інтерактивна взаємодія |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Інноваційні технології в математичній та професійній освіті: реалії та перспективи: зб. наук. пр. |
| Бібліографічний опис: | Горчинський С., Савченко А. Персональний вебсайт педагога як сучасний інструмент організації освітнього процесу // Інноваційні технології в математичній та професійній освіті: реалії та перспективи: зб. наук. пр. / за ред. Л.Д. Шевчук, А.Ф. Литвин. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2025. С. 48–52. |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто роль персонального вебсайту педагога як сучасного цифрового інструменту організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти. Обґрунтовано доцільність використання персонального сайту для розміщення навчально-методичних матеріалів, інтерактивної взаємодії з учнями, комунікації з учасниками освітнього процесу, підтримки самостійного навчання та професійного розвитку викладача. Проаналізовано можливості інтеграції персонального сайту з іншими цифровими сервісами (Google Drive, Google Classroom, Kahoot, Quizizz, YouTube, Google Forms), що підвищує ефективність навчання та зворотного зв’язку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11842 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Горчинський_Персональний вебсайт педагога.pdf | 287,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.