Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11844
Назва: Досвід використання платформи «школа програмування Ш++» для неформальної освіти
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Пономаренко, М.
Ключові слова: неформальна освіта
програмування
Ш++
цифрові технології
веброзробка
онлайн-платформа
самоосвіта
професійні компетентності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення : матеріали
Бібліографічний опис: Горчинський С., Пономаренко М. Досвід використання платформи «школа програмування Ш++» для неформальної освіти // Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення : матеріали ІІ Всеукраїнської студентської наук.-практ. конф., (м. Чернігів, 17 квітня 2025р.). Чернігів, 2025. С. 155–156.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено досвід використання платформи «Школа програмування Ш++» як ефективного засобу неформальної освіти у сфері інформаційних технологій. Розглянуто можливості платформи для самостійного вивчення програмування, веброзробки та комп’ютерних наук. Визначено основні переваги навчання на платформі: безкоштовний доступ до курсів, практична спрямованість, гнучкість навчального процесу, орієнтація на реальні проєкти, підтримка менторів і активна спільнота. Описано структуру курсів та етапи навчання, зокрема базовий курс Zero, курс «Комп’ютерні науки» за Стенфордською програмою та профільні напрями (Frontend, Backend, Android, iOS тощо). Підкреслено, що платформа «Ш++» сприяє формуванню професійних компетентностей і цифрової грамотності, забезпечує практичний досвід, підвищує мотивацію студентів до самонавчання та конкурентоспроможність на ринку праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11844
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горчинський_Досвід використання платформи.pdf158,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.