Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11851| Назва: | Сучасні підходи до відбору змісту підготовки вчителя трудового навчання у світлі ідей гуманізації освіти |
| Автори: | Пискун, Оксана Миколаївна |
| Ключові слова: | трудове навчання гуманізація освіти підготовка майбутнього вчителя трудова підготовка |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Пискун О.М. Сучасні підходи до відбору змісту підготовки вчителя трудового навчання у світлі ідей гуманізації освіти // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 37: збірник. Чернігів : ЧДПУ, 2006. С. 83-86. |
| Короткий огляд (реферат): | Акценти у трудовій підготовці повинні переміститися від тренувального, фактично ремісничого навчання до формування творчої особистості учня, до інтелектуального наповнення усього змісту трудового навчання, створення реальних умов для реалізації індивідуальних можливостей кожного школяра. Їх автори виходили з того, що нова орієнтація змісту трудового навчання сприятиме подоланню поширеного сьогодні технократичного способу мислення, допоможе реалізації ідеї гуманізації та гуманітаризації освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11851 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Сучасні підходи до відбору.pdf | 186,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.