Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11894
Назва: Педагогічні умови формування дослідницьких умінь старшокласників у процесі вивчення технологій
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Рубан, К.
Ключові слова: дослідницькі уміння
старшокласники
технологія
професійна освіта
Нова українська школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти: електронний збірник
Бібліографічний опис: Пискун О., Рубан К. Педагогічні умови формування дослідницьких умінь старшокласників у процесі вивчення технологій // Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти: електронний збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Миколи Ярмаченка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка. 2023. С. 40-41.
Короткий огляд (реферат): Провідним завданням Нової української школи є формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь, які мають забезпечити успіх випускників у житті і будь-якому виді діяльності за рахунок оволодіння універсальними здатностями вирішувати нагальні проблеми. Одними з таких універсальних умінь є дослідницькі уміння. Вивчення наукових джерел показало, що розвитком дослідницьких умінь учнів можна успішно займатися на усіх навчальних предметах: зокрема під час опанування природничих дисциплін, математики, інформатики, історії, а також трудового навчання і технологій. Метою нашого дослідження є виявлення педагогічних умов, за яких формуватимуться дослідницькі уміння старшокласників у процесі вивчення технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11894
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Педагогічні умови формування.pdf210,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.