Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гринь, Олена Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-27T10:31:32Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-27T10:31:32Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Гринь О.В. Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. Київ: АУП, IREX, ЦВП, 2021. С. 78–82. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості інтеграції інфомедійної грамотності у навчальну дисципліну «Історія України (1939 р. – початок ХХІ ст.)», наведено конкретні приклади вправ, які спрямовані на розвиток критичного мислення та інформаційної компетентності. | en_US |
| dc.publisher | Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти | en_US |
| dc.subject | інфомедійна грамотність | en_US |
| dc.subject | критичне мислення | en_US |
| dc.subject | медіатекст | en_US |
| dc.title | Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гринь_Інтеграція інфомедійної грамотності.pdf | 284,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.