Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901| Назва: | Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») |
| Автори: | Гринь, Олена Володимирівна |
| Ключові слова: | інфомедійна грамотність критичне мислення медіатекст |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти |
| Бібліографічний опис: | Гринь О.В. Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. Київ: АУП, IREX, ЦВП, 2021. С. 78–82. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості інтеграції інфомедійної грамотності у навчальну дисципліну «Історія України (1939 р. – початок ХХІ ст.)», наведено конкретні приклади вправ, які спрямовані на розвиток критичного мислення та інформаційної компетентності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гринь_Інтеграція інфомедійної грамотності.pdf | 284,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.