Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901
Назва: Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.»)
Автори: Гринь, Олена Володимирівна
Ключові слова: інфомедійна грамотність
критичне мислення
медіатекст
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти
Бібліографічний опис: Гринь О.В. Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. Київ: АУП, IREX, ЦВП, 2021. С. 78–82.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості інтеграції інфомедійної грамотності у навчальну дисципліну «Історія України (1939 р. – початок ХХІ ст.)», наведено конкретні приклади вправ, які спрямовані на розвиток критичного мислення та інформаційної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринь_Інтеграція інфомедійної грамотності.pdf284,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.