Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242
Назва: | Організація групової та парної роботи учнів початкової школи |
Автори: | Лимар, Юлія Михайлівна Непоп, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | робота в групах робота в парах учні початкової школи способи об’єднання учнів у групи |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського |
Бібліографічний опис: | Лимар Ю.М., Непоп Ю.М. Організація групової та парної роботи учнів початкової школи / Ю.М.Лимар, Ю.М.Непоп // Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада – 1 грудня 2018 р. Київ: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. С. 26-28. |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито значення використання групової та парної роботи в початковій школі. Проаналізовано особливості організації групової та парної роботи учнів на уроках. Проаналізовано роль вчителя під час організації роботи в групах в початковій школі. Описано способи об’єднання учнів у групи: 1) за бажанням; 2) випадковим чином; 3) за певною ознакою; 4) за вибором «лідера» (капітана); 5) за вибором учителя. Доведено, ефективність використання парної та групової роботи в початковій школі, яка сприяє залученню до роботи всіх учнів класу, глибшому засвоєнню ними навчального матеріалу, розвитку навичок співробітництва та комунікативних умінь. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація групової та парної роботи учнів початкової школи.pdf | 325.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.