Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorНепоп, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:06:28Z-
dc.date.available2020-03-26T19:06:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М., Непоп Ю.М. Організація групової та парної роботи учнів початкової школи / Ю.М.Лимар, Ю.М.Непоп // Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада – 1 грудня 2018 р. Київ: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. С. 26-28.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242-
dc.description.abstractРозкрито значення використання групової та парної роботи в початковій школі. Проаналізовано особливості організації групової та парної роботи учнів на уроках. Проаналізовано роль вчителя під час організації роботи в групах в початковій школі. Описано способи об’єднання учнів у групи: 1) за бажанням; 2) випадковим чином; 3) за певною ознакою; 4) за вибором «лідера» (капітана); 5) за вибором учителя. Доведено, ефективність використання парної та групової роботи в початковій школі, яка сприяє залученню до роботи всіх учнів класу, глибшому засвоєнню ними навчального матеріалу, розвитку навичок співробітництва та комунікативних умінь.en_US
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоen_US
dc.subjectробота в групахen_US
dc.subjectробота в парахen_US
dc.subjectучні початкової школиen_US
dc.subjectспособи об’єднання учнів у групиen_US
dc.titleОрганізація групової та парної роботи учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація групової та парної роботи учнів початкової школи.pdf325.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.