Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242
Назва: Організація групової та парної роботи учнів початкової школи
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Непоп, Юлія Миколаївна
Ключові слова: робота в групах
робота в парах
учні початкової школи
способи об’єднання учнів у групи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Лимар Ю.М., Непоп Ю.М. Організація групової та парної роботи учнів початкової школи / Ю.М.Лимар, Ю.М.Непоп // Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада – 1 грудня 2018 р. Київ: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): Розкрито значення використання групової та парної роботи в початковій школі. Проаналізовано особливості організації групової та парної роботи учнів на уроках. Проаналізовано роль вчителя під час організації роботи в групах в початковій школі. Описано способи об’єднання учнів у групи: 1) за бажанням; 2) випадковим чином; 3) за певною ознакою; 4) за вибором «лідера» (капітана); 5) за вибором учителя. Доведено, ефективність використання парної та групової роботи в початковій школі, яка сприяє залученню до роботи всіх учнів класу, глибшому засвоєнню ними навчального матеріалу, розвитку навичок співробітництва та комунікативних умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1242
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація групової та парної роботи учнів початкової школи.pdf325.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.