Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244
Назва: | Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення |
Автори: | Лимар, Юлія Михайлівна |
Ключові слова: | психологічний синдром негативне самопред’явлення демонстративність дошкільний вік |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Visoka skola Danubius |
Бібліографічний опис: | Лимар Ю.М. Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення / Ю.М. Лимар // Inovativny vyskum v oblasti vzdelavania a socialnej prace (Sladkovicovo, 10-11 marca 2017). Sladkovicovo : Visoka skola Danubius, 2017. P. 174-176. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано передумови виникнення синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку: соціально обумовлені та органічні. Окреслено основні напрями соціально-виховної роботи вихователя дошкільного навчального закладу з корекції синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку. Закцентовано на основному принципі соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення: приділяти увагу дитині тоді, коли вона поводиться добре; не приділяти уваги – якщо дитина поводиться погано. Обґрунтовано необхідність забезпечення дитині можливості реалізації властивої їй демонстративності шляхом залучення її до творчих видів діяльності, а також участі в різноманітних святкових заходах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення.pdf | 229.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.