Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1246
Назва: Підготовка майбутніх учителів до реалізації педагогіки партнерства
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: педагогіка партнерства
суб’єкти освітнього процесу
філософський діалог
рефлексія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Бердянський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Лимар Юлія. Підготовка майбутніх учителів до реалізації педагогіки партнерства / Ю.Лимар // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали ІІІ всеукр. наук.-практ. конф. м. Бердянськ, 18 вер. 2019 р. Бердянськ : БДПУ, 2019. С. 129-134.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність використання діалогічних, інтерактивних, проблемних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Зокрема філософського діалогу, розробленого і описаного в працях Хельског Хансен Ґюро (Норвегія). Описано досвід впровадження діалогічних філософських вправ під час вивчення теми «Педагогіка партнерства». Проаналізовані результати спостереження за роботою студентів та результати виконання ними рефлексивних вправ свідчить, що використання філософських вправ у процесі фахової підготовки майбутніх учителів сприяє розвитку в студентів навичок аналітичного й критичного мислення; комунікативних умінь; уміння аргументовано висловлювати власну думку, відстоювати її; уміння приймати точку зору іншої людини; уміння уникати або конструктивно вирішувати конфліктні ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1246
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.