Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247
Назва: Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: метод науково-педагогічниго дослідження
спостереження
філософський діалог
рефлексія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Izdevnieciba «Baltija Publishing»
Бібліографічний опис: Лимар Ю. М. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження / Ю.М.Лимар // International scientific conference «Modernization of the educational system : world trends and national peculiarities» : Conference proceedings, February 22th, 2019. Kaunas : Izdevnieciba «Baltija Publishing». P. 452-454.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження для виявлення індивідуальних особливостей дітей раннього та дошкільного віку. Описано особливості використання діалогічних вправ (за методикою Хельског Хансен Ґюро (Норвегія) у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження. Проаналізовані процес і результати впровадження цих вправ свідчать, що їх використання сприяє поглибленню знань та критичному розумінню студентами сутності, особливостей планування, проведення, фіксування та аналізу результатів спостереження за дітьми дошкільного віку; формуванню у студентів компетентності для культури демократії, а саме: здатності цінувати людську гідність та права людини, цінувати культурну багатоманітність; повагу, громадянську свідомість, навички автономного навчання, аналітичного і критичного мислення, навички слухати та спостерігати, навички співпраці, навички вирішувати конфлікти, емпатію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.