Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1252
Назва: Прийоми стимулювання творчої активності дошкільників і молодших школярів
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: творчі здібності
творча активність
стимулювання
прийоми
дошкільний вік
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2016
Видавництво: Десна Поліграф
Бібліографічний опис: Лимар Ю.М. Прийоми стимулювання творчої активності дошкільників і молодших школярів / Ю.М. Лимар // Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження С.Ф. Русової. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 102-104.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність створення максимально сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожної дитини, її самореалізації у різних видах діяльності. Описано прийоми стимулювання творчої активності дітей, які можна використовувати на заняттях у ЗДО і на уроках у початковій школі: стимулювання зацікавленості, творчого інтересу; створення ситуацій емоційного переживання; прийом відкриття; створення ситуацій з можливістю вибору; використання запитань, які стимулюють процеси мислення вищого рівня; розвивальні ігри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1252
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.