Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T11:15:39Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T11:15:39Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Вергунова В.С. Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака. Вип. XIV.Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. С.267-272 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних факультетів до музично-освітньої діяльності, виокремлено компоненти досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано критерії та показники його сформованості. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | en_US |
dc.subject | досвід | en_US |
dc.subject | ціннісне ставлення | en_US |
dc.subject | критерії сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва | en_US |
dc.title | Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.