Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T11:15:39Z-
dc.date.available2020-03-27T11:15:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака. Вип. XIV.Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. С.267-272en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних факультетів до музично-освітньої діяльності, виокремлено компоненти досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано критерії та показники його сформованості.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнкаen_US
dc.subjectдосвідen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectкритерії сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.titleТеоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.