Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284
Назва: | Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна |
Ключові слова: | досвід ціннісне ставлення критерії сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка |
Бібліографічний опис: | Вергунова В.С. Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака. Вип. XIV.Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. С.267-272 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних факультетів до музично-освітньої діяльності, виокремлено компоненти досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано критерії та показники його сформованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.