Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T11:24:51Z-
dc.date.available2020-03-27T11:24:51Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВергунова В. С. Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. Ред. Носко М.О. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 79. С.138 - 140.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287-
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме підвищенню ефективності музично-педагогічної діяльності студентів, становленню ціннісної свідомості, оскільки досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва є її важливим елементом.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічна взаємодіяen_US
dc.titleПедагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.