Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287
Назва: | Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна |
Ключові слова: | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва музично-педагогічна діяльність педагогічна взаємодія |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Вергунова В. С. Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. Ред. Носко М.О. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 79. С.138 - 140. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються актуальні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме підвищенню ефективності музично-педагогічної діяльності студентів, становленню ціннісної свідомості, оскільки досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва є її важливим елементом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики.pdf | 414.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.