Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367
Назва: | Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна Грицун, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | творча активність творчість музично-освітня діяльність музичні дисципліни |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Вергунова В. С., Грицун Ю. М. Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. В 2-х т. / гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 2. С.144-147. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто феномен творчої активності як необхідної властивості особистості майбутнього вчителя. Підкреслюється її роль у взаємодії студентів з творами мистецтва, при здійсненні музично-освітньої діяльності, під час вивчення музичних дисциплін. Визначено, що засобом стимулювання творчої активності є застосування у навчальному процесі завдань творчого характеру, які передбачають використання набутих знань та вмінь у нових ситуаціях, вимагають неординарних рішень, здійснюються на основі актів творчості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін.pdf | 483.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.