Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.date.accessioned2020-03-30T13:08:04Z-
dc.date.available2020-03-30T13:08:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВидра О.Г. Експериментальне вивчення розвиненості психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Молодь і ринок. 2007. №3-4 (26-27). С. 63 – 69en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1476-
dc.description.abstractПредставлена програма та методика констатуючого експерименту, комплекс показників, критеріїв та методів діагностики компонентів психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання; здійснено аналіз та інтерпретацію результатів вивчення розвиненості психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання в умовах вищого педагогічного навчального закладу.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectпсихологічна культураen_US
dc.subjectпрофесійна культураen_US
dc.subjectособистісний і професійний розвиток студентаen_US
dc.subjectпрограма і методика вивчення розвиненості психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчанняen_US
dc.titleЕкспериментальне вивчення розвиненості психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.