Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530
Назва: Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: молодші школярі
аудіювання
Дата публікації: 2006
Видавництво: Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць Київський університет імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : Видавництво П/П "ЕКМО", 2006. Вип. 3. С. 90−98.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні передумови диференційованого навчання молодших школярів аудіювання: визначається зміст, форма та види організації диференціації на уроці; розкриваються переваги використання комп’ютера у диференційованому навчанні аудіювання; подаються методичні вимоги до створення комп’ютерної програми для диференційованого навчання аудіювання учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf252.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.