Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T19:29:27Z-
dc.date.available2020-03-30T19:29:27Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : Видавництво П/П "ЕКМО", 2006. Вип. 3. С. 90−98.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні передумови диференційованого навчання молодших школярів аудіювання: визначається зміст, форма та види організації диференціації на уроці; розкриваються переваги використання комп’ютера у диференційованому навчанні аудіювання; подаються методичні вимоги до створення комп’ютерної програми для диференційованого навчання аудіювання учнів початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПедагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць Київський університет імені Бориса Грінченкаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.titleТеоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютераen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf252.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.