Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городнича, Лариса Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T19:29:27Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T19:29:27Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Городнича Л. В. Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : Видавництво П/П "ЕКМО", 2006. Вип. 3. С. 90−98. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні передумови диференційованого навчання молодших школярів аудіювання: визначається зміст, форма та види організації диференціації на уроці; розкриваються переваги використання комп’ютера у диференційованому навчанні аудіювання; подаються методичні вимоги до створення комп’ютерної програми для диференційованого навчання аудіювання учнів початкової школи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць Київський університет імені Бориса Грінченка | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.title | Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 252,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.