Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530
Назва: | Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
Ключові слова: | молодші школярі аудіювання |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць Київський університет імені Бориса Грінченка |
Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп’ютера. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : Видавництво П/П "ЕКМО", 2006. Вип. 3. С. 90−98. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні передумови диференційованого навчання молодших школярів аудіювання: визначається зміст, форма та види організації диференціації на уроці; розкриваються переваги використання комп’ютера у диференційованому навчанні аудіювання; подаються методичні вимоги до створення комп’ютерної програми для диференційованого навчання аудіювання учнів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1530 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 252,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.