Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1544
Назва: Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів
Автори: Кобан, Марина Юріївна
Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність
молодші школярі
компоненти здоров’я
здоровий спосіб життя
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Кобан М.Ю., Лимар Ю.М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів / М.Ю.Кобан, Ю.М.Лимар // Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. – Одеса, 2019. – Вип. 12. – С. 41-44.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності. Підкреслено значний вплив сучасних умов реформування освітньої галузі на здоров’я підростаючого покоління. Проаналізовано основні підходи до визначення поняття «здоровий спосіб життя», яке розглядається не тільки як важливий соціальний та індивідуальний ресурс, а і як провідний показник прогресу суспільства, ознака гармонійного й комфортного середовища для особистісного самовираження громадян. Визначено умови та педагогічні принципи формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1544
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.