Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Назва: TENDENCIES IN THE DEVELOPMENT OF THE CONTENT OF PRIMARY EDUCATION IN UKRAINE IN THE FIRST HALF OF 1990s
Автори: Havrylenko, Tetiana
Ключові слова: tendencies
Ukraine
content of primary education
school curricula
programmes
textbooks
Дата публікації: 2015
Видавництво: Scope Academic House. Sheffield, UK,
Бібліографічний опис: Havrylenko T. L. Tendencies in the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of 1990s. 3nd International Conference «Role of nonmaterial factors in ensuring the social and psychological condition of a society» : Conference Proceedings, October 29, 2015 / Scope Academic House. Sheffield, UK, 2015. Р. 40–43.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of the 1990s. On the basis of the analysis of curriculums, programmes and textbooks published during this period the main tendencies of its development were defined (depoliticization, national orientation, deunification, variability, humanitarization, differentiation, integration).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
280.pdf329.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.