Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1645
Назва: | Педагогічні технології формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження практикуючих вчителів |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | здоров’язбережування педагогічні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Педагогічні технології формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження практикуючих вчителів. Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VII Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.) : [в 2 т.] / ред. колегія : С. М. Шкарлет та ін. Чернігів, 2017. Т. 1. С. 248–251. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу у навчальних закладах різних типів і рівнів сьогодні визнається як один з найвищих пріоритетів в освіті. Науковці неодноразово зверталися до пошуку нових шляхів створення здоров’язбережувального освітнього простору у загальноосвітніх школах та вищих навчальних закладах. Однак, єдиних та універсальних підходів до вирішення цих питань досі не знайдено. Особливо гостро стоїть питання збереження здоров’я вчителів як контингенту, що має забезпечувати реалізацію здоров’язбережувального освітнього процесу, адже від здоров’я вчителя напряму залежить здоров’я учнів, яких йому довірено. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1645 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні технології формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження практикуючих вчителів.pdf | 173.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.