Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T10:30:32Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T10:30:32Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В. М. Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2009. Вип. 60. С. 171-176. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651 | - |
dc.description.abstract | Вивчення особливостей та аналіз психолого-педагогічного розвитку учнів в процесі трудового навчання. Якість проходження цього процесу буде залежати від рівня розвитку психічних процесів, рівня розвитку розумової активності та розвитку який спричиняє і веде за собою до формування технічних здібностей, технічного мислення. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧДПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | технічне мислення | en_US |
dc.subject | розумова діяльність | en_US |
dc.subject | трудова діяльність | en_US |
dc.subject | розумова активність | en_US |
dc.title | Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи.pdf | 281.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.