Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651
Назва: Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: технічне мислення
розумова діяльність
трудова діяльність
розумова активність
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2009. Вип. 60. С. 171-176.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Вивчення особливостей та аналіз психолого-педагогічного розвитку учнів в процесі трудового навчання. Якість проходження цього процесу буде залежати від рівня розвитку психічних процесів, рівня розвитку розумової активності та розвитку який спричиняє і веде за собою до формування технічних здібностей, технічного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.