Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681
Назва: | Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами |
Автори: | Буковська, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | відповідальність діти з особливими потребами інклюзивний клас екстернальність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Буковська О.О. Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки: зб. наук. праць у 2-х т. / наук. ред. Носко М.О. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С.50-54. |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами на відміну від дітей інклюзивного класу (наприкладі дітей з вадами слуху). Підкреслюється важливість взаємодії сім’ї та педагогічного колективу у здійсненні спільної стратегії розвитку відповідальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами.pdf | 424.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.