Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Видра, Олександр Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T13:42:45Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T13:42:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Видра О.Г. Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 189 – 192 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733 | - |
dc.description.abstract | Дана стаття присвячена результатам дослідження особливостей усвідомлення студентами причин особистої поведінки і поведінки інших у групі, яке проводилось протягом дев’яти років при викладанні соціальної психології у студентів різних спеціальностей. Результати діагностики були отримані за допомогою методу Е.Джонса і Р.Нісбета й проаналізовані з точки зору динаміки, статевих відмінностей, а також відмінностей щодо напрямку і спеціальності, за якими навчалися студенти. На основі результатів дослідження було встановлено протиріччя в усвідомленні студентами того, що їх вибір, причини поведінки, результат у навчанні більшою мірою залежить від них самих, а не від обставин. Наведені рекомендації, варіанти вирішення даного протиріччя. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.subject | усвідомлення | en_US |
dc.subject | поведінка | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | каузальна атрибуція | en_US |
dc.title | Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні.pdf | 435.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.