Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.date.accessioned2020-04-02T13:42:45Z-
dc.date.available2020-04-02T13:42:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВидра О.Г. Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 189 – 192en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733-
dc.description.abstractДана стаття присвячена результатам дослідження особливостей усвідомлення студентами причин особистої поведінки і поведінки інших у групі, яке проводилось протягом дев’яти років при викладанні соціальної психології у студентів різних спеціальностей. Результати діагностики були отримані за допомогою методу Е.Джонса і Р.Нісбета й проаналізовані з точки зору динаміки, статевих відмінностей, а також відмінностей щодо напрямку і спеціальності, за якими навчалися студенти. На основі результатів дослідження було встановлено протиріччя в усвідомленні студентами того, що їх вибір, причини поведінки, результат у навчанні більшою мірою залежить від них самих, а не від обставин. Наведені рекомендації, варіанти вирішення даного протиріччя.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectусвідомленняen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectкаузальна атрибуціяen_US
dc.titleДослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.