Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733
Назва: | Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні |
Автори: | Видра, Олександр Григорович |
Ключові слова: | усвідомлення поведінка особистість каузальна атрибуція |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Видра О.Г. Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 189 – 192 |
Короткий огляд (реферат): | Дана стаття присвячена результатам дослідження особливостей усвідомлення студентами причин особистої поведінки і поведінки інших у групі, яке проводилось протягом дев’яти років при викладанні соціальної психології у студентів різних спеціальностей. Результати діагностики були отримані за допомогою методу Е.Джонса і Р.Нісбета й проаналізовані з точки зору динаміки, статевих відмінностей, а також відмінностей щодо напрямку і спеціальності, за якими навчалися студенти. На основі результатів дослідження було встановлено протиріччя в усвідомленні студентами того, що їх вибір, причини поведінки, результат у навчанні більшою мірою залежить від них самих, а не від обставин. Наведені рекомендації, варіанти вирішення даного протиріччя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1733 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідження особливостей усвідомлення студентами причин своєї поведінки і результатів у навчанні.pdf | 435.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.