Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:11:14Z-
dc.date.available2020-04-02T17:11:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТурчина І.С. Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125.С.257-259.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості реалізації компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» на основі застосування методу «case study».en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectметод «case study»en_US
dc.subjectмайбутні вихователі дошкільних навчальних закладівen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.