Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761| Назва: | Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» | 
| Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна | 
| Ключові слова: | компетенція метод «case study» майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів компетентність  | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Видавництво: | Вісник ЧНПУ | 
| Бібліографічний опис: | Турчина І.С. Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125.С.257-259. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості реалізації компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» на основі застосування методу «case study». | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761 | 
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки».pdf | 454,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.