Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Назва: | Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна Колташова, С. М. |
Ключові слова: | пізнавальна активність пізнавальна діяльність особистісно орієнтоване навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Турчина І. С., Колташова С. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С.260-262. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи в контексті тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. У статті з’ясовано суть поняття «пізнавальна активність». Розкрито психологопедагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх учителів початкової школи на основі особистісно орієнтованої моделі навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи.pdf | 452.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.