Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.contributor.authorКолташова, С. М.-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:22:56Z-
dc.date.available2020-04-02T17:22:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТурчина І. С., Колташова С. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С.260-262.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи в контексті тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. У статті з’ясовано суть поняття «пізнавальна активність». Розкрито психологопедагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх учителів початкової школи на основі особистісно орієнтованої моделі навчання.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпізнавальна активністьen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.