Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчина, Ірина Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Колташова, С. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T17:22:56Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T17:22:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Турчина І. С., Колташова С. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С.260-262. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи в контексті тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. У статті з’ясовано суть поняття «пізнавальна активність». Розкрито психологопедагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх учителів початкової школи на основі особистісно орієнтованої моделі навчання. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | пізнавальна активність | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
dc.title | Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи.pdf | 452.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.