Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763| Назва: | Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи | 
| Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна Колташова, С. М.  | 
| Ключові слова: | пізнавальна активність пізнавальна діяльність особистісно орієнтоване навчання  | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Видавництво: | Вісник ЧНПУ | 
| Бібліографічний опис: | Турчина І. С., Колташова С. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С.260-262. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи в контексті тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. У статті з’ясовано суть поняття «пізнавальна активність». Розкрито психологопедагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх учителів початкової школи на основі особистісно орієнтованої моделі навчання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763 | 
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи.pdf | 452,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.