Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769
Назва: Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
дитина з особливими освітніми потребами
підготовка майбутніх вихователів
технологія контекстного навчання
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Турчина І.С. Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Т. V (73): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ : Гнозис, 2017. Вип. 37-1. С. 303-314
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи в інклюзивних групах. Проаналізовано специфіку використання технології контекстного навчання в процесі вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.