Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:58:19Z-
dc.date.available2020-04-02T17:58:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТурчина І.С. Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Т. V (73): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ : Гнозис, 2017. Вип. 37-1. С. 303-314en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи в інклюзивних групах. Проаналізовано специфіку використання технології контекстного навчання в процесі вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта».en_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівen_US
dc.subjectтехнологія контекстного навчанняen_US
dc.titleВикористання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.